דני אברמוביץ

מתמחה בעבודות שירות לתועלת השיווק בארץ ובחו"ל

תחומי התמחות:

כלכלה וניהול, פילוסופיה ומדע, העצמה אישית

שפות:

עברית, אנגלית

דירוג: 0.0

(0 מדרגים)

קבלת הצעת מחיר להרצאה

whats appwhats app
  • hand

    תכירו את המרצה:

    דני אברמוביץ, מומחה לשיווק
    יועץ עסקי, מומחה לתכנון, ביצוע ובקרה של תכניות שיווק ומרצה לשיווק בארץ ובחו"ל, מאז 1996. במקביל לייעוץ, דני ליווה וייעץ עד כה לכ-400 חברות קטנות, בינוניות ואף גדולות. שימש כמרצה מן החוץ ועמית הוראה באוניברסיטה העברית במשך 16 שנים ובמקביל, 8 שנים במרכז הבינתחומי בהרצליה. כיועץ מוכר מטעם משרד הכלכלה והתעשיה, דני הכין עבור הסוכנות לעסקים קטנים במשרד את 'המדריך לניהול ושיווק העסק הקטן בישראל'. בזכות שיטת ע.ש.ב. שפיתח (עשה-שיווק-בעצמך), נרשמו שליש מליון צפיות בערוץ ההדרכה שלו ביוטיוב. דני מנחה סדנאות לשיווק בפני דרגים ניהוליים בקרב חברות מובילות בישראל, ובמקביל, מעביר קורסים למנהלים ותלמידי תארים מתקדמים בבתי-ספר מובחרים למינהל עסקים, בעיקר בצרפת ואיטליה.

    דני אברמוביץ, מומחה ליזמות
    יזם, יועץ ומנטור בשירותם של יזמים. לאחר שניהל את תחום פיתוח מוצרים ושירותים חדשים ביחידה לאסטרטגיה שיווקית בישראכרט, דני הקים את חברת מרקטינג טו-גו בע"מ בשנת 2000. יועץ, מנטור, ומדריך יזמים בשלבים המוקדמים לפיתוח המיזם שלהם, בשילוב בין מיזמים מוטי טכנולוגיה ובין כאלה שאין להם זיקה שכזו. דני הינו בעל ניסיון בייזום וניהול פרוייקטים שיווקיים לקידום יזמות פנים-ארגונית בקרב חברות ומלכ"רים כגון נטפים, מרכז רפואי אסף הרופא והתאחדות מלונות ים המלח. לאחר שדני אפיין תכנה לכלי עסקי בשירות עסקים קטנים ובינוניים (תכנון, ביצוע ובקרה של תכנית שיווק תקופתית), הוא מטפח זאת בשיתוף עם חברה צרפתית כמיזם בשלב של pre-seed.

    דני אברמוביץ, מומחה ליצירתיות וחדשנות
    כמי שסובל מהפרעת קשב וריכוז המשולבת עם היפראקטיביות (ADHD), אך לא זוהה ככזה בילדותו, דני פיתח התעניינות במדעי המוח. לאחר שצבר ידע בזכות מאמרים, ימי עיון והתייעצות עם מספר חוקרים ונוירופיזיולוג אחד, פותחה שיטה. מעבר לשילוב השיטה בעבודתו כיועץ עסקי ומרצה לשיווק בארץ ובחו"ל, הסדנאות שמעביר דני נפתחות בהצגת מגבלות המוח שלנו. מתוקף התנסות, תירגול ומשחק, רוב המשתתפים משתכנעים שהמוח מזמן הזדמנויות לכל עובד ומנהל בארגון. כמי שצבר ניסיון בשיפור פריון עבודה, דני מנחה ומלווה תהליך פנים-ארגוני המתחיל במודעות ליצירתיות ומסתיים בהטמעת חדשנות בארגון בזכות שיטת ע.ש.ב.: עשה-שיווק-בעצמך.
  • hand

    בעיתונות:

    אתר של דני אברמוביץ

הרצאות:

תוכן וידאו:

יצירתיות וחדשנות: מה קורה כשמערבבים קצת מדעי המוח עם תעוזה וכישרון play

יצירתיות וחדשנות: מה קורה כשמערבבים קצת מדעי המוח עם תעוזה וכישרון